...

vineri, 14 iunie 2019

Bike & Photo Camp #3 - Povestea în imagini

Prima tabără din sezonul ăsta a coincis și cu începutul verii, având parte de temperaturi ridicate, chiar și la munte.

Deși cele trei zile petrecute în șa, s-au aflat sub amenințarea unui cod galben de ploi și vijelii, până la urmă am scăpat cu bine, având parte de trei zile perfecte.

Pe prcursul celor patru zile am admirat revărsatul zorilor peste Bucovina și Țara Dornelor, ne-am bucurat de pajiști multicolore pline de flori specifice sfârșitului de primăvară și începutului de vară, am pedalat pe plaiurile pitorești ale Bârgăului, dar și ale Țării Dornelor, am vizitat Tinovul de la Poiana Stampei, care ne-a întâmpinat cu un câmp de bumbăcarițe, am parcurs Drumul istoric al Romanilor, dar și porțiuni din recentul drum tematic Via Transilvanica, am străbătut cătune izolate, încremenite în timp, ne-am răcorit sub umbra pădurilor întunecate și  cu apele Borcutului, am savurat probabil cele mai bune poale în brâu, în cel mai pitoresc loc de picnic posibil, iar seara am admirat apusul peste măgurile vulcanice ale munților Bârgăului.

Mulțumim participanților pentru prezență, echipei Pensiunii Pasul Tihuța pentru găzduire, Bistritz Bike Shop pentru pachetele pregătite participanților, Rethink pentru răbdarea cu care au imprimat tricourile, Pădurea cu Licurici pentru drumețiile făcute cu cei mici, iar Lina pentru bijuteriile prezentate..

Lăsăm și câteva imagini surprinse pe parcursul celor 4 zile.

Următoare tabără, va avea loc la Colibița, pe perioada weekendului 12-14 iulie. Undeva la sfârșit de iunie, început de iulie vom pedala din nou pe Plaiurile Bârgăului într-o tură de o zi, în care ne vom delecta după efort pe săturate, cu o porție generoasă de cășuni de munte. În august vom pedala în Țara Verde, în cadrul unei tabere ce va avea ca bază Lunca Ilvei. Ultima tabără, dedicată tărâmului cerbilor, va avea loc în septembrie, în Țara Dornelor-Bucovina. Pentru a rămâne la curent cu noutățile vă puteți abona la newsletter.

Ziua 1

Deși am plecat pe soare, pe la prânz am fost întâmpinați de nori grei, ce ajungeau pâna aproape de sol. Am scăpat la limită de o furtună, care a trecut peste Călimani,  la doar câțiva kilometri de noi. Pe drumul de întoarcere, norii s-au disipat, iar soarele a ieșit din nou.

Pasul Tihuța

Trandafir sălbatic

Orhidee sălbatice

Rodnei, la ceas de seară

Nu pot lipsi imaginile legate de mâncare :)

Ziua 2

Deși ne-am trezit sub o pătură consistentă de nori, care practic diminua șansele de a observa răsăritul, am avut totuși noroc și am avut parte de câteva raze strecurate printre nori. Tabloul a fost completat de covorul de flori multicolere - orhidee, bulbuci de munte (specie rară și protejată) sau flori de nu-mă-uita. Apoi am pedalat pe Drumul Romanilor, peste plaiuri mioritice și prin cătune pitorești.
Deși au fost câteva averse de dimineață, la ora plecării în tură, soarele a ieșit din nou.

Bulbuci de munte (trollius europaeus)

Drumul Romanilor

Trio-ul Ineu-Ineuț-Roșu

Mioritic

Prin Iliuța Bozghii :)

Călimanii

Microunivers
Culori de seară

Ziua 3

În ultima zi am avut parte de un răsărit spectaculos, ce anunța o nouă zi perfectă. Apoi ne-am desfătat vizual și olfactiv prin vizita Tinovului de la Poiana Stampei, dar și a unor poieni de la poalele Călimanilor ce ofereau o diversitate și o abundență floristică fantastică.
Ziua a fost completată de surpriza culinară savurată într-un superb punct de belvedere. Aici am testat probabil cele mai gustoase poale-n brâu savurate vreodată.

Cețurile se formează dimineața cu regularitate peste Depresiunea Dornelor

Mistic

Prin Tinov și printre bumbăcarițe

Câteodată, îi bine să mai și șezi

Câmp de orhidee

Urcarea zilei :D

Poale-n brâu, cum numai în Bucovina poți să găsești

Spre Rodnei și Suhard

Cod galben de culori :)

O parte din echipă, de la mic la mare :)

P.S. Următoare tabără, va avea loc la Colibița, pe perioada weekendului 12-14 iulie. Undeva la sfârșit de iunie, început de iulie vom pedala din nou pe Plaiurile Bârgăului într-o tură de o zi, în care ne vom delecta după efort pe săturate, cu o porție generoasă de cășuni de munte. În august vom pedala în Țara Verde, în cadrul unei tabere ce va avea ca bază Lunca Ilvei. Ultima tabără, dedicată tărâmului cerbilor, va avea loc în septembrie, în Țara Dornelor-Bucovina. Pentru a rămâne la curent cu noutățile vă puteți abona la newsletter